L’associació carcaixentina Activa’t – Grup Juvenil, convocà el passat dijous a les diverses entitats de la localitat per tal de convidar-les a sumar-se a les activitats previstes per al proper 7 de febrer amb la intenció de recaptar fons que es destinaran, a través d’UNICEF, a pal·liar la situació de milers de xiquets i xiquetes haitians, que han quedat desemparats arran del terratrèmol patit en les darreres setmanes.

Així, s’ha pogut completar un extens programa que inclou pel matí una visita guiada als carrers de Carcaixent organitzada pel Bloc Jove, així com exhibicions per part de la Muixeranga de Carcaixent i el grup de Batukada sorgit del curs del Consell de la Joventut. Per als més menuts començaran també diverses activitats que inclouen tallers, castell unflable, passeig en carro…

Ja per la vesprada serà el grup Amics de la Rondalla, l’encarregat de fer ballar menuts i grans, mentre que un concert d’instruments de corda, amb el títol de “Cordes per Haití”, donarà pas a una exhibició de dansa del ventre.

El gruix de les activitats es desenvoluparà al Passeig, on durant tot el dia, hi haurà a més diverses paradetes de venda de menjar cassolà i un rastre solidari. Totes les persones interessades a donar qualsevol objecte poden deixar-lo a la seu d’Activa’t – Grup Juvenil (C/ Joanot Martorell nº 27, Carcaixent) els dies 3 i 4 de febrer, des de les 20 a les 21 hores.

Activa’t, com la resta d’entitats col·laboradores, volen fer una crida des d’ací per tal que tots ciutadans de la Ribera, i molt especialment els de Carcaixent, participen en les diverses activitats programades i aporten la seua col·laboració econòmica o material el proper cap de setmana.