Dissabte passat vam tindre el plaer d’acollir a Carcaixent el I Congrés Unitari del Bloc Jove de la Ribera. Un congrés importantíssim, no sols perquè en ell s’elegí la nova executiva comarcal, sinó pel que suposa la nova organització aprovada en el congrés que supera definitivament la divisió entre Ribera Alta i Ribera Baixa en el treball diari de l’entitat.
La nova executiva comarcal estarà encapçalada per Marc Benetó, de Castelló de la Ribera i estudiant d’enginyeria informàtica a la UPV, que expressà el seu compromís i voluntat de treball per fer dels joves del Bloc un referent en la lluita pels drets de la societat valenciana, i particularment de la seua joventut. L’acompanyen Jose Beteta i Jessica Esparza (Alzira), Pau Estarlich (Sollana) i Dani Carbonell (La Pobla Llarga).

A la cloenda del Congrés acudiren els diferents càrrecs orgànics i institucionals del Bloc de la Ribera, així com Josep Melero, secretari d’Organització del Bloc.

A la imatge teniu el diversos delegats del Bloc Jove de la Ribera, entre els que es troba Jesús Martínez, de Carcaixent.