Bloc-Compromís fa difusió de les sessions plenàries de l’Ajuntament de Carcaixent amb el muntatge de vídeos curts subtitulats.

És un pas més del primer partit de l’oposició per fomentar la participació dels carcaixentins en la política municipal.

Carcaixent 20.03.2012. Bloc-Compromís de Carcaixent ha habilitat un canal en la pàgina web Youtube on publica els fragments més destacats de les sessions plenàries de l’Ajuntament de Carcaixent.

A través de l’adreça electrònica http://www.youtube.com/user/InfoblocTV es poden vore les intervencions dels regidors del Grup municipal Bloc-Compromís, així com els moments més interessants dels plenaris municipals.

Els vídeos són gravats en el saló de sessions per l’equip de comunicació de Bloc-Compromís. Després es fan els talls precisos i es posen els subtítols, per tal d’ajudar els espectadors a una millor comprensió dels assumptes tractats.

De moment hi ha publicats 14 vídeos d’esta legislatura, que acumulen més de 1.700 reproduccions. Els més visitats són:

“Me lo pedía el cuerpo!”: On l’alcaldessa comenta en públic que no tenia ganes de signar les nòmines de desembre dels funcionaris municipals.

“Un bon sou”: On Paco Salom desmunta l’acusació de Lola Botella sobre les suposades crítiques de Bloc-Compromís al sou de l’alcaldessa.

Bloc-Compromís ha demanat en multitud d’ocasions l’equip de govern que habilite els mitjans tècnics necessaris per fer difusió de tot allò que passa al plenari municipal. “Però sembla que açò no interessa al PP-PSD”, afirma Paco Salom, portaveu del grup municipal. “Molta gent no ha assistit mai a un plenari, no sap com funciona, ni què es parla allí. I el que s’hi tracta ens afecta a tots en el dia a dia. Amb esta nova ferramenta intentem fer partícips els carcaixentins dels posicionaments i opinions del nostre grup municipal, en tots els assumptes que es tracten al Ple”, explica Salom.

La iniciativa del portal de vídeos a través del canal de Youtube InfoblocTV s’emmarca dins de l’aposta que Bloc-Compromís Carcaixent manté amb les noves tecnologies i la transparència de l’acció política i de la gestió municipal. Fa uns dies, el partit valencianista va crear l’etiqueta #plenaricarcaixent per retransmetre, per primera vegada en la història, el plenari municipal mitjançant la xarxa social Twitter.