Compromís per Carcaixent presentarà en societat les persones integrants de la candidatura a les eleccions locals el pròxim dissabte, 9 de maig a les 19.00 h, a l’Auditori municipal de les Dominiques.

La candidatura de Compromís barreja l’experiència dels regidors amb la incorporació de persones amb perfils tècnics i gent jove. En definitiva, una candidatura preparada per a la tasca de gestió, amb implicació en molts àmbits de la societat civil de Carcaixent.

Segons Paco Salom, cap de llista i candidat a l’alcaldia: “necessitem un Ajuntament amb les idees clares que lidere el projecte. La transparència i la participació ciutadana han de ser dos dels valors fonamentals de l’actuació del nou govern municipal.

El líder de Compromís creu que: “ha arribat el moment d’apostar pel trellat i la responsabilitat de la classe política de Carcaixent. La gent demanda un ajuntament al servei de totes les persones. I això només arribarà de la mà de Compromís!”.

Per últim, Paco Salom conclou: “anime tota la societat civil de Carcaixent a acudir el pròxim dissabte a l’Auditori municipal per conèixer les persones que formem part de la llista de Compromís.L’esperança i la il·lusió de la gent han de canalitzar-se a través d’un projecte nou en l’Ajuntament de Carcaixent. Ha arribat l’hora d’estrenar poble”.