Compromís per Carcaixent inicia una nova ronda informativa pels barris i pedanies de la ciutat. En este reunions, obertes a la participació de tot el veïnat, els regidors de Compromís retran comptes dels vora sis mesos de govern en l’Ajuntament de Carcaixent, les mesures adoptades més importants i les actuacions programades a curt i mitjà termini.

Així mateix, i aprofitant el període de campanya electoral, també es presentarà la candidatura de Compromís a les eleccions generals del 20 de desembre, encapçalada per Joan Baldoví.

El calendari d’actes previst és el següent:

• Divendres, 4 de desembre – Associació de Veïns de Cogullada
  • Dijous, 10 de desembre – Associació de Veïns de Santa Bàrbara
  • Divendres, 11 de desembre – Associació de Veïns de les Barraques
  • Dimarts, 15 de desembre – Associació de Veïns de la Muntanyeta
  • Divendres, 18 de desembre – Associació de Veïns dels Quatre Camins

Totes les reunions seran a les 19.30 hores, excepte la de Cogullada que serà a partir de les 20.00 hores.

Amb esta nova campanya, el col·lectiu local continua amb la seua voluntat d’acostar la política municipal a tota la ciutadania. Segons explica la portaveu del grup municipal, Desirée Palma: La creació de les regidories de barri i districte i les reunions periòdiques als locals de les associacions de veïns, no fan sinó, reafirmar la nostra aposta per la política de proximitat. Per això, fem esta ronda per a informar, de primera mà, d’allò que hem fet i farem, a partir d’ara, al govern de l’Ajuntament de Carcaixent”, explica la portaveu del grup municipal, Desirée Palma.