Segons els estatuts del BLOC, recentment aprovats en el VI Congrés, a l’article 101. Definició, punt 1, diu:  “DONES EN BLOC és una organització que té com a finalitat la igualtat efectiva entre homes i dones. Atesa la coincidència ideològica, programàtica i d’origen entre DONES EN BLOC i el BLOC, aquest reconeix DONES EN BLOC com l’organització social pròpia que treballa per la igualtat de gènere, en tant  que DONES EN BLOC reconeix el BLOC com l’organització política que el representa a les institucions.”

I partint com a referència esta definició, presentem a Dones en Bloc Carcaixent com un projecte que inclou la constitució d’una associació de dones amb la finalitat de treballar per la igualtat i en contra de tot tipus de discriminació. I al mateix, una alternativa per aquelles dones que no es veuen reflectides en altres associacions, tot continuant en la trajectòria marcada des dels seus orígens per les dones del Bloc.

Des de la seua formació, el Bloc de Carcaixent, sempre ha comptat amb un grup de dones molt valentes i compromeses. Dones que han treballat per la igualtat i la cultura. No de bades hui el col·lectiu  està format per dones de diverses generacions, des de estudiants fins dones feliçment jubilades. En resum , som mares, filles, treballadores, mestresses de casa, actives en política i que encara ens queden ganes d’organitzar activitats de caràcter lúdic, cultural, etc.

Dins de la trajectòria clarament ascendent del Bloc-Compromis per Carcaixent, també hi ha hagut un augment considerable de dones al col·lectiu; de fet en aquesta legislatura comptem amb dos regidores (Rosa Nicolau i Desirée Palma). Per tant hem arribat a un moment on podem oferir alternatives que van més enllà de la celebració del dia de la Dona. Volem oferir una sèrie d’activitats que van des de programacions culturals, tallers, visites i un llarg etcètera que anirem omplint amb la participació activa de les dones de Carcaixent.

I hui obrim una nova finestra des d’esta web, que afegit al perfil que tenim en Facebook i correu electrònic: [email protected], volem entrar a formar part d’esta era 2.0 i obrir nous miralls a totes les dones. Des d’ací anirem informant de tot allò que anem fent, al mateix que ens podeu fer arribar propostes, dubtes i qualsevol qüestió que ens plantegeu. Animeu-se i participeu.