El Casal Jaume I – Grup Arrels de Carcaixent, i els col·lectius locals del PSPV i del BLOC, amb la col·laboració de la Companyia de Teatre El Ball de San Vito, convoquen el:

I Concurs de Contacontes

Carcaixent conta!

24 de maig de 2008

1. Hi podrà participar qualsevol persona interessada, sempre i quan s’haja inscrit dins del termini fixat en aquestes bases.

1. S’estableix una única modalitat de concurs, la del relat oral en català.

1. La inscripció implica oferir el dia 24 de maig de 2008, a les 18h a la Plaça del Llimeral de Carcaixent (o al recinte tancat que l’organització indique, cas que l’oratge no permeta realitzar l’acte a l’aire lliure), una actuació individual i sense escenografia, que en cap cas podrà sobrepassar els 10 minuts.

1. S’estableixen dos premis: un de 300,00 euros per al primer/a classificat/ada i un de 200,00 per al segon/a.

1. El termini d’inscripció a Carcaixent conta! finalitzarà l’11 de maig. Per inscriure’s caldrà remetre per correu ordinari (apartat de correus 159 de Carcaixent), electrònic ([email protected]) o fax (962434560), les vostres dades personals, així com el justificant de l’ingrés de 10,00 € corresponent a la quota d’inscripció al compte 3159 0006 56 1668554817.

1. El Jurat estarà format per persones relacionades amb el món del teatre.

1. La decisió del Jurat, que serà inapel·lable, es farà pública al finalitzar l’actuació de totes les persones que hi participen, després de la deliberació dels i les membres del jurat.

1. El Jurat podrà deixar desert el concurs.

1. Qualsevol dubte que poguera generar-se sobre aquestes bases serà resolt pel Jurat del Concurs, juntament amb els i les representants de l’organització.

La inscripció i posterior participació en aquest concurs suposa l’acceptació de les presents bases, i igualment l’autorització a l’organització per utilitzar, reproduir i difondre les imatges i so que de l’event puguen captar-se, inclosa la difusió de vídeos de les actuacions mitjançant la xarxa electrònica.