Enric Morera, amb el col·lectiu de Carcaixent

La comissió permanent del col·lectiu local del BLOC de Carcaixent es va reunir ahir amb Enric Morera, secretari general del partit i diputat autonòmic, i Maria Josep Ortega, candidata al Congrés dels Diputats, per tal de coordinar la intensa activitat política que la formació desenvolupa tant a l’Ajuntament de Carcaixent com a les Corts Valencianes.

La reunió tingué lloc al Saló de Plens, després que Enric Morera i Maria Josep Ortega, admiraren la ceràmica del Palau de la Marquesa de Montortal, i en ella es tractaren diversos temes, com ara els problemes econòmics de l’Ajuntament de Carcaixent, les reivindicacions no resoltes d’ASPERTOUS, les conseqüències de les darreres pluges, els projectes de futur per a la ciutat que plantejarà el BLOC en les properes eleccions o el creixement del col·lectiu local.

Enric Morera s’oferí per tal de dur a les Corts les demandes dels carcaixentins i carcaixentines, ja que Lola Botella, també diputada a les Corts, no està fent per a res aquesta feina. Per la seua banda, Maria Josep Ortega, es mostrà interessada en la forma de treballar del col·lectiu de Carcaixent i es comprometé a treballar per millorar la coordinació de tots els col·lectius del BLOC de la Ribera.

Tot i que no van poder participar, tal i com s’havia previst, en el concurs de paelles, la militància del BLOC va gaudir d’un bon plat de paella durant un dinar de germanor.

Arxivat en: General

1. Anonymous diu:

quina bandera mes bufona d’on és

2. Anonymous diu:

Enhorabona al col·lectiu i als cuiners. Un bon dia! Un més dels que vindran.