Davant del comunicat enviat pel Consell de la Joventut de Carcaixent a diversos mitjans de comunicació i entitats locals en què denuncien la negativa de Lola Botella a rebre’ls per parlar de les festes locals, el Bloc no pot fer altra cosa que censurar l’actitud de l’alcaldessa, que sempre que pot diu que les portes del seu despatx estan obertes a totes les hores i per a tot el món. Aquesta afirmació s’ha demostrat una vegada més falsa i de nou un col·lectiu ha de fer públic que la màxima autoritat local es nega a mantindre una reunió amb ells.
I és que el model de festes implantat pel PP no agrada a ningú i molt menys la seua decisió d’eliminar els xiringuitos que diverses associacions i col·lectius de la ciutat montaven entre el 9 i el 16 d’octubre, tal i com es fa actualment en pràcticament tots els pobles del voltant.

El Bloc troba a faltar un model de festes més participatiu, on la ciutadania puga decidir quines festes vol. Per açò el Bloc ha dut sempre en el seu programa electoral la creació d’una comissió de festes on estiguen representats tots els sectors de la ciutat, que en base al pressupost disponible, fixe les activitats a desenvolupar. Aquesta proposta del Bloc va ser acceptada per l’alcaldessa en el darrer debat electoral que es va televisar, ara fa tres anys, sense que a hores d’ara se n’haja sabut res més, de manera que l’alcaldessa incompleix manifestament un dels seus compromisos electorals.