Amb el lema “El Bloc al teu costat”, es pretén explicar barri per la incidència de la crisi a nivell municipal, plantejar algunes propostes per pal•liar els seus efectes, i denunciar la inactivitat del govern municipal, al temps que recollir les inquietuds del veïnat.

El Bloc de Carcaixent ha decidit reforçar el seu contacte amb la ciutadania, per la qual cosa en els pròxims dies iniciarà una sèrie de reunions en tots els barris de Carcaixent. Seran més de deu cites planificades, obertes a tots els ciutadans, que permetran al Bloc contactar amb el veïnat, a partir del proper 22 d’octubre i fins el mes de desembre.

Per una banda el Bloc vol fer palés el seu treball com a grup de l’oposició, moltes vegades en solitari. Una oposició útil i constructiva, com demostren les millores que han sigut capaços d’introduir en algunes actuacions municipals; una oposició seriosa i exigent a l’hora de demanar responsabilitats i comportaments ètics als membres de l’equip de govern de Lola Botella

I és que, en opinió del Bloc, la ciutadania no està suficientment informada de com està afectant la crisi a Carcaixent, i de la passivitat del govern municipal del Partit Popular, amb una falta de gestió i de propostes per a la ciutat que estan agreujant la situació tan delicada que pateix el poble i també el propi ajuntament.

Cada dia és major el distanciament ciutadà cap els temes muncipals, i sobre la política en general. I en això els polítics tenen bona part de responsabilitat, en allunyar-se del carrer. Per això des del BLOC és considera fonamental fomentar el contacte amb els veïns i entitats representatives, per ampliar la informació a la ciutadania, i recuperar l’interés pels temes municipals, en tant que tenen incidència sobre l’economia i el benestar de les famílies. I per recollir les inquietuds de tots els sectors, i poder col•laborar amb ells en la mesura de les possibilitats d’un grup que ara és oposició però que aspira a governar en el futur.