El diputat de Compromís a les Corts valencianes i secretari general del Bloc Jove, Fran Ferri, va visitar el passat 11 d’octubre el municipi de Carcaixent.

Convidat per Bloc-Compromís Carcaixent, va assistir a una reunió programada amb els joves del col·lectiu, per parlar dels assumptes que més els preocupen. En l’acte es va tractar el tema de l’atur, que ja supera la taxa del 50% en la franja d’edat compresa entre els 20 i 30 anys, la pujada de les taxes universitàries, així com l’escassa oferta d’oci en Carcaixent.

Després de la reunió i acompanyat per diversos membres del col·lectiu de Carcaixent, va visitar les obres de la plaça del Convent, on estava situat l’edifici de Correus. En eixe punt, el secretari local del Bloc, Vicent Albelda, va explicar la història d’esta obra tan polèmica. Més tard visità l’estructura de l’aulari del sector Gaianes, on l’equip de govern PP-PSD pensava ubicar la Universitat Catòlica, i que finalment està paralitzada a l’espera de donar-li un altre ús.

El diputat Fran Ferri va declarar: “En la majoria de pobles valencians que visite, on governa o ha governat el Partit Popular, hi ha desficacis urbanístics semblants als de Carcaixent”. I va afegir: “La política de grans obres i grans fastos del Partit Popular ha tocat fons. És hora d’apostar per una altra política més productiva i que tinga en compte la ciutadania, i eixa marca és Compromís”.

Finalment, el secretari general del Bloc Jove, va sopar en companyia de tota la gent del col·lectiu local, en el tradicional Concurs de Paelles de les Festes Majors de Carcaixent.