El passat divendres 23 de novembre, Dones en Bloc Carcaixent va reivindicar el dia internacional contra la violència de gènere amb l’actuació de la contacontes Almudena Francés i l’espectacle “Això ací no passa…no passa ni poc” en el que va contar històries de dones que  han aprés a dir PROU, com la Ventafocs que ja no creu en prínceps blaus.

L’acte celebrat al Centre d’Empreses de Carcaixent, va comptar amb una nombrosa participació de públic, on homes i dones gaudiren d’un espectacle on es tractaren temes vitals, unes vegades amb to d’humor i d’altres amb un dramatisme que no deixà indiferent a ningú i que convidaven a la reflexió.

Un èxit més de les activitats oferides per este col·lectiu que treballa per donar alternatives de formació i d’oci a les dones de Carcaixent des d’un punt de vista diferent al d’altres col·lectius existents.

A més, prèviament a aquesta activitat i aprofitant la celebració d’aquest dia, es va fer el primer encontre de Dones regidores de Compromís a la Ribera. En aquesta primera reunió formal es van establir les bases per poder organitzar molt prompte el col·lectiu comarcal de Dones amb Compromís. La reunió estigué encapçalada per la secretària d’igualtat  del Bloc, Bàrbara Peris, i hi van assistir, entre altres, Mariam Varela, Ariadna Sanchis, Marta Grau i Mª Josep Talens de la permanent comarcal i les regidores de Carcaixent, Desirée Palma i Rosa Nicolau. Bàrbara Peris explica: “Dones amb Compromís de la Ribera servirà per a compartir idees, recursos i activitats, sempre pensant en les dones de la comarca i seguint de prop el treball que es fa des dels col·lectius locals”.