Compromís per Carcaixent celebrarà demà a les 19:30 hores l’acte central de campanya al Centre d’Empreses. L’acte comptarà amb les intervencions de Josep Lluís Albinyana,  primer president del Consell preautonòmic del País Valencià entre 1978 i 1979, M. Josep Amigó, vicepresidenta de la Diputació de València i Ivan Martí, regidor a Carcaixent, i diputat d’Informàtica i desenvolupament de l’administració a la Diputació de València.

Dins dels actes de campanya, durant esta setmana el col·lectiu local ha estat realitzant una nova ronda informativa pels barris i pedanies de la ciutat, i ha vistat Cogullada i el barri de Santa Bàrbara.

En estes reunions, obertes a la participació de tot el veïnat, els regidors de Compromís han explicat la seua gestió a l’Ajuntament durant estos sis primers mesos de govern.

La propera setmana continuaran les reunions als barris de la Muntanyeta, el 15 de desembre; les Barraques, el 17 desembre i els Quatre Camins, el 18 de desembre.