Carcaixent (17.11.2011). Després de visitar novament les diferents barriades de Carcaixent, el col·lectiu del Bloc de Carcaixent tancarà hui la campanya electoral amb un acte a l’auditori al que està convidada tota la ciutadania.

En el mateix intervindran, a més de Paco Salom, portaveu de Bloc-Compromís a l’ajuntament de Carcaixent, dos dels integrants de la candidatura de Compromís-Q al Congrés dels Diputats, en concret Maria Josep Ortega, regidora i portaveu a l’ajuntament de Carlet, i Diego Gómez, regidor i portaveu a l’ajuntament d’Alzira.

“Durant la campanya electoral de les eleccions municipals ens vam comprometre a tornar als barris en passar les festes locals, i això és el que hem fet, per explicar els primers mesos de funcionament de la nova corporació, i sobretot per intercanviar opinions i agrair el suport electoral que ens permeté duplicar en el mes de maig el número de regidors” afirma Paco Salom. “Evidentment hem aprofitat aquesta nova ronda de reunions pels barris per explicar com és d’important per a Carcaixent que els valencians tinguem veu pròpia a Madrid, i això només serà possible si Compromís entra al Congrés”.

Bloc-Compromís ha sigut l’única força política de la ciutat que ha fet campanya electoral per a les generals, més enllà de col·locar els tradicionals cartells amb la foto del candidat o penjar pancartes. Així, en els últims dies s’han repartit més de 7000 exemplars de l’Infobloc, la revista que edita el grup municipal de manera periòdica, que té com a continguts principals una entrevista a Joan Baldoví, candidat de Compromís-Q al Congrés dels Diputats i l’apujada de taxes i impostos aprovada pel govern PP-PSD.