El col·lectiu del Bloc Jove de Carcaixent recorda que els vídeos crítics de la campanya electoral de 2011, continuen vigents amb la política actual de l’equip de govern (PP-PSD)

Tot just fa un any, el Bloc Jove entrava amb força en la campanya electoral a Carcaixent. Davall el lema “Yes we Pac”, es llançaren a la xarxa una sèrie de vídeos, en clau d’humor, protagonitzats pels joves del col·lectiu, que denunciaven diversos aspectes de la gestió del PP en els darrers anys.

A dia de hui, passat un any de la campanya electoral, l’esperit crític dels vídeos continua plenament vigent. L’alcaldessa de Carcaixent, Lola Botella, tot i perdre la majoria absoluta en les passades eleccions, continua fent la mateixa classe de política que el Bloc Jove denunciava en els vídeos de campanya.

Per tant, no ve malament recordar els vídeos que els joves del Bloc feren per a la campanya electoral de 2011:

Açò què és?

Vídeo que denuncia de la política de contractació del PP a l’Ajuntament de Carcaixent.

Festes 2012

Vídeo que crítica la pobra programació en les Festes Majors de Carcaixent.

Acadèmia pepera

Vídeo que denuncia la forma d’actuar dels regidors del Partit Popular a Carcaixent.

L’home més feliç de Carcaixent

Vídeo que denuncia la precària situació del mercat laboral per als joves.

Entrevista

Vídeo que critica l’absència d’una veritable política de joventut a Carcaixent.

La joventut carcaixentina està acostumada a comunicar-se a través de vídeos en clau humorística –no debades esta és una de les proves amb més transcendència del Ral·li Humorístic– i d’alguna manera s’havia de notar, ja que tots els integrants del Bloc Jove han estat vinculats a esta festa, bé siga com a participants o com a organitzadors.