El col·lectiu Compromís per Carcaixent ha organitzat a partir del dijous 9 de maig una intensa campanya electoral que, seguint la dinàmica habitual, recorrerà tots els barris de la ciutat. A banda dels encontres programats en les associacions de veïns de cada barri, estan previstes tres nits d’oci i dos actes sectorials on s’abordaran temes fonamentals per a la gestió municipal com la mobilitat i les polítiques de serveis socials.

L’objectiu dels diferents encontres previstos és explicar la gestió feta per l’equip de govern de Compromís els darrers quatre anys i exposar les propostes de cara a una possible reelecció de Paco Salom com a alcalde de Carcaixent. En el programa electoral de Compromís destaquen, com a eixos bàsics d’actuació, la continuació de la responsabilitat i el trellat de la gestió municipal, en especial en l’àrea econòmica; la continuïtat en la millora dels serveis municipals i l’adaptació de l’espai urbà als usos i necessitats de les persones.

El gros de la campanya arrancarà el dissabte 11 al Passeig amb l’acte de presentació de candidatura que estarà acompanyat de l’humor dels monologuistes,Carlos Amador i Carol Tomàs i la festa i comboi de la xaranga Kogollonuts. La llista de Compromís per a les eleccions municipals barreja l’experiència dels regidors que han estat al govern esta legislatura amb la incorporació de noves persones amb perfils tècnics i gent implicada en els diferents àmbits de la societat civil de Carcaixent.

Els actes programats són els següents:

Calendari d’actes

DiaActeLlocHora